2008. február 20., szerda

Mű_Tétet Emelek I. (Az elősztori)


Tök gáz, Gazsitól kaptam vagyis Bélától, ez volt a béta verzió, csízió a köbön, forrás: www.lassie.netanyámat azért lehordtam, de csak gondolatban, hogy találhatott volna más apát is, akitől jobb géneket örökölök.

De várjunk csak, ha más apa, más Én, vagyis nem Én, hanem más, akkor Én nem, tehát akkor mégsem jó, és még a pillanat is számított ugye, hogy gyorsabb voltam mindenkinél, akkor valahol mégis csak volt értelme, de aztán mégsem, ezen elmerenghetnék napokig, de inkább hagyjuk, summa summarum, anyám csak a szíve után ment, meg a Dick kutya utána (nem nevet, ez igaz, szegény kutyát így utólag nézve tényleg Fasznak hívták, de apu szerint ez a Richard becézése, mármint a Dick,jó, mondjuk attól függetlenül Richard is lehetett egy fasz).

Tehát ők úgy ismerkedtek meg (mármint nem anyu meg a kutya), hogy apunak anno volt egy kutyája (mint a Lassie úgy nézett ki az a skót juhász, de vadakat nem terelt), ez volt ugye a Dikk’ és anyu után rohant (jó, ez tényleg vicces, lássuk be, amint egy Fasz rohangál anyu felé), ez mind 1982 áprilisában Balaton - Zamárdin egy gyönyörű napfényes bóbiskolós délutánon.

Klasszikus sztori lenne vagy abszolút romantikus?

forrás: www.minden-s.huMindenképpen az, apu meg ránézett anyura és tudta, hogy Ő az igazi!

Nah, ez az a pillanat, amikor anyu tetőtől talpig megnézhette volna aput, de nem tette, vagy ha később meg is tette, nem gondolt a jövőre, nagy butaság volt tőle, mint a Tasnády bukta, kell egy tasli?

Megkérdeztem a napokban anyut, ha ők 82’-ben találkoztak, én meg pont egy éve rá születtem meg, akkor most... Nyah tehát akkor vagy nem aputól vagyok, vagy nagyon gyorsan történtek az események... Mondom az szép, erre anyu csak annyit mondott: "Ha megismertem volna apádat, tuti nem szülök neki gyereket." Igazán frankó, így utólag is, kösz’.

Mikor alakult ki nálam ez a dolog, amit végül örököltem?

forrás: www.m.blog.huDolgozott bennem, de valószínűleg fel sem fogtam akkoriban, és amikor meg már terjedt, akkor már tény volt, nem is kellett felfognom, mert látható volt és nem szép látvány, nagyon nem, most képzeljétek el egy sima még feszes zsenge lábon egy csomó zöld ér, amik csak terjednek és nőnek és nőnek és terjednek, napról napra, évről évre, és szégyelled, miközben nem tehetsz róla, szertorna, no strand a nyár, csak hosSzÚrágta nadrágokban, no Minnie, se Mickey, csak úgy tornyosultak a bajok, vagyok aki vagyok.

Megelőzés? Csak felsőfokon!

forrás: www.boszorkanyszovetseg.huIgen, meg lehetett volna, kapSzulákkal, és a show must go on, meg kenőcsökkel, meg a csöcsöm tudja mikkel, de ha úgyis örökölöd, akkor nem sok esélyed van arra, hogy ne alakuljon ki, a kula enné meg.
(Mondjuk az állómunka sem tesz neki valami jót, se az ülő, tehát a legjobb lett volna ha valami lebegő művésznek megyek el kopperfild Dávid vagy Merlini csapatába, vagy karrierem csúcsán lehettem volna a Harry Potter seprűje, akár.)

Seprűvénák is, igen, másnak nincs, ez nemÉR! Nem ÉRvényes, de nem lehettem ÉRdektelen, ÉRted!?

Döntöttem! Megcsináltattam! Elég volt!

A döntésem tehát több dologból is állt, az egyik, hogy jövőre sajnos szépészeti beavatkozás néven fog futni! Ez mondjuk némiképp vicces, mert akár bele is lehet halni (trombózis), nem gond, érted, akkor majd azért halsz meg, mert "sajnáltad" magadtól ezt a műtétet, mert mondjuk kajára kellett inkább!

forrás: www.fulemuledvd.huVérciki vagy, de tényleg, jó, hát végül is nem gond, éhezzen a család és akkor kipengeted a 200ropit rá per láb, de akkor meg mégis miből, és akkor még a hálapénzről nem is beszéltünk
(altatóorvosnak + a dokinak, mindenki maga eldönti, de "illendően" / láb olyan 50ropi, két láb esetében 100 körül van így is).

Tehát a havi kereseted nem is elég rá! (Ez jövőre körülbelül 300 eFt lesz cakkum pakk, ha nem több.)

Más utazásra gyűjt, a lakására, gyerekei taníttatására, vagy valami elektronikai berendezésre, te meg arra, hogy esetleg ne halj meg később! Jah, halj meg máskor, igazságos! Itt minden az, há’nem? Há’de!

"Nem tudod mit ajándékozz a barátnődnek Valentin napra? Akkor itt a legjobb ajánlat, lepje meg kedvesét egy visszérműtéttel, nálunk most akciós, ne szégyelld a korod, kedvezménnyel, mondd meg bátran, most annyi százalékot vonunk le a műtét árából ahány éves vagy, kihagyhatatlan ajánlat az Akció időtartama: Január...
(különböző csomagajánlatainkat is nézze meg: Ha most nem kér altatóorvost, megspórolhat akár 100 eFt-ot is... a kedvezmények nem összevonhatóak)
"

Így már elég okom is lett, bár a parasztszolvenciát így sem kerülhettem el, még akkor sem, ha anyu barátnője azon az osztályon dolgozott 30 valahány évet, ahol az orvos a haverod (ÉRsebészet, több mint művészet!) és az altatóorvos meg anyu barátnőjének több éves kollégája.

Igen, bevallom protekes voltam és örült a búrám!

Videó: http://youtube.com/watch?v=UIp--5E3AbY

(2008.Január 25.Péntek)


(2008.Január 25.Péntek)

Nincsenek megjegyzések: