2008. február 20., szerda

Különös Szilveszter


forrás: www.trywalkinginmyshoes.freeblog.hu Különös szilveszter, Eszter merre kekszel vagy denszel? "Singing in the snow", havi baj, megjött végre, nedves formájában évek óta nem láttam ilyen sokat s fehéret, max emberből.

Emberbőrbe este sem bújtam, csak fúrtam agyamba lyukakat, s számot vetettem, meg évet, ma nem rakom be, félre raktam a betétet, de letétet hagytam tálcán kínált alátét, téves lett volna, vagy ha nem hát pépes, tanulságos volt, viharzó, virrasztó, forrasztó pálca, márkátlan fiúk, egy 6 hónapig elhúzódó zokszó nélkül belemenő erőszakos tévedés, tévelygés, megdöbbentő rokonnal összevesző, otthon sem lakó, sem dolgozó, majd később újra stabilizálódott a mainál mindenképpen rosszabb állapot.

forrás: www.tudobeteg.huÁthallgattam pár számot s halogattam a násztáncot, betegség kezdemény, úgy kell azt az utolsó év reggelén, reggelinek megfelel, omlett Coldrexszel + T-rex az orrban lázas Lujza, estére pöppet felcsusszant a blúza, a blues meg halkan bezúz.

EmlékZúzda, csúszda, a törmeléket leküldöm s teletömöm ólommal, ezzel azzal s limlommal, lime baccardival, hogy tudjak már mit kezdeni az álommal, a francba a kárommal, ha nem tudom megosztani a párommal, mert hiányzik mellőlem
("but, who is the crab?"_dekijarák?) mindenképpen egy kékvérű Királyrák kell, anno_rák nélkül!

forrás: www.eszemiszom.hu Az egész nap ezzel telt, sőt még az éjFélisTen, anyámmal koccint, unalmas mi, de annyira nem, mivel 10 percre van tőlem a 100 fős buller, bullshit a red bull, jön és int, na meg szárnyakat ad.

Öntöttem garatra, sokat, fertőtlenítés címszó alatt, míg készülődés, betoltam a konyhában kint maradt furi halat, de végül elkészültem.

forrás: www.blog.tilos.hu"Go to the party", kint már tátongó Alki Anti+Adrik, az artéria tágul, pupilla szintén, hisz az utam vörös szőnyegen át vezet, s leparkol Ferenc krt. 15. (iwiwen is fent van, ha érdekel!), ezelőtt 60 évvel az előző életemben jártam itt, hiszen kapucsengőt meg sem nyomva, már nyitódott is a kapu (jelszó: cseri cseri lédi) smafu ez, valami nem stimmel, de a zene mégis jön felém, mega fény, meg a Frédi meg a Béni s kérdem jó fele? Mondják jah befele, kinek a béfele sokkal jobban fáj, mivel a sötét ellepett (vakbél).

Éjjel 1, végül is tökmindegy, egyetlen embert kit ismertem éppen az ajtóban fűzött egy nőt, mikor meglátott engem, a szemével plafon felé körzött ("ohh my god, and tenkjú"), hirtelen mondta a csajnak: Bébike, baj ha ma nem fallak? (szó szerint: "Felejtsd el azt, amit eddig mondtam, na szia.") s elkapott, egy szobába rángatott... és...

Mondta, ide tehetem le a cuccom, stílusosan bedobtam a törölközőnek álcázott kabátom, lehet egy emberre, bocs barátom, mintha rémlene, majd remember a forrás: www.jurko.netkonyhában kötöttem ki (vallom, a konyha a legjobb hely a buliban), s töltöttem ki a teret, vagyis a tört pohárba a tekilát, ne kívánd, csak húzzon az aki akar, ez nem a Dakar, nem sietünk, itt nincs dakargatnivaló, se parabolha, igyunk, azt jól van, bújék, bújék a bánat, bemutatkoztam párnak egy párnak, párnának küldőbe jó volt a fürdőben berekedés, negyed óráig senki se jött felénk, hirtelen pánikérzetem lett, egy elveszett kilincs kapcsán.

Volt itt kergetőzés, egy "killa bee" egész este követett, de néha pillangót is láttam s éreztem gyomRomban, volt melleimre tejcsárdát kiabáló, villanyt véletlenül Leo, ki fogta meg a fenekem?forrás: www.wercsy.hu - megkértem, hogy máskor a kedves édes anyukája csinos tomporát fogdossa! -, volt fröccsöntős, balhés, majdnem verekedés, DJ-nek beálló báli hamu: pipőke, pintyőke, pintyen mindegy, spájzban rádióra gogozó meg a korona a fejen, a szobát kulcsra záró a fiút a fiúval összekeverten, helyzeteket kuncogva élvező, levelező tagozat.

forrás: miss red lips

Reggel meg hazahozattam magam az egész estémet betöltő Őrangyalommal, Farkangyal, néha kengyel alattam, de nem néztem lengyelnek, ha a szex kémia, akkor szólj Mengyelejevnek, ha álmodban megjelenek, ohh Kegyelem nekem (mert lenyelem)!

Már csak az a kérdés, hogy került a táskámba egy göndör Zámbó Árpy hajzatba hajló, de fekete paróka, egy kecskeméti paprikapálesz igényesen, nem gyesen lévő kismamáknak ajánlott csomagolt szépség és egy királynő diadém, plusz kabátomban lapuló retro ajtókulcs és egy gramm díjnyertes szegedi?

Ezeket csak részben tudtam megfejteni... De már nem is akarom!


Videó: http://youtube.com/watch?v=bZfyrIPw3wY
Orson: Ain't party

(2008.Január 1.Kedd)

Nincsenek megjegyzések: