2008. február 19., kedd

Jelige: Vizuál partnerem keresem!


Ünnep előtti péntek-szombat combó, cseppet sem kongó napok, méhem körül dongó, hím donorok, áj donno mi lesz ezután, az ezotériám az edzőteremben hagytam, így indult a hétvége, randivonal hív, akkor 10forrás: www.istockphoto.com/file_closeup/?id=2660826&refnum=998187 blaha, blabla, azt mondja ő csak késdobálókba jár, akkor feltételezem tud darts-ozni, megmártózni, a hátában kagylókés, szívemet szaggatja, ismerős idegen, egy év kellett, hogy megismerjem, eddig lefoglalták, de az idő nekem dolgozik, nagy csavargás után helyszínünk a Noiret. Leérve nyugtáz, dugig csordultig tele, de egye a fene, azért akad egy tájfunny time table, 2 tolóka, 2 ember, 1 korong + egy fáradt asztal, letét az igazolvány s indulhat a tudomány, a lényeg a dekoltázson, mert be kell hajolni a fekete sík felületű neon plázson, elsőre megy, másodikra megáll, szekál a srác, nagy szakállas tanár, miközben rátót csikótojás hozzám képest.

Gagyi ostyaműanyag beakad a kapuba benyeli a gép, megunjuk, pártolunk másik játékszerhez, ékszer lesz nekem ez este, gondolatomban tárolom, már előre tudom.

Nem is tud játszani darts-ot, de a kezdők szerencséjére: nyer! De mindig? Gyanús! Nem! Szerintem csak rám hat jobban az ital... Kialakul valami?

Kitálalom belsőm gondolatát, táncoljunk át valahova, előre tudom ez lesz az i-re a pont, mert denszingben jó vagyok, tehát minden reményem hogy az ingét majd a szobám padlóján láthatom, a kis naiv hisz még a mesékben, de máshogy nem tud a vesémbe sem látni, egy fahéjszóróval felszerelkezve, véletlen kezemben maradt, cseppet sem kleptománia... megyünk, még céltalanul és azt hiszi vicces, miközben kabátomra szórja a fűszert, mintha boszorka lennék és egy jókora átok, de igaza van, én ezen a pasin is átlátok.

Morrissons.

forrás: www.istockphoto.com/file_closeup/faces/mouths/lips/2177767_retro_singer.php?id=2177767Ő se szereti, én sem, sebaj, nagy szerepe jut a közelségnek, mármint nem mi, hanem a hely, pesti teste segített, vagyis a pestiest, meg az erős fókuszálás, ami egyre nehezebb... odaút hosszabb, mint vártam. Csendes eltévedés, majd szűk utca, fények, érzem megvan, lent lagymatag karaOké, foregin meeting, ha magyar szóra kapom fejem már örülök. Jut eszembe, tekila mellé szóró nem kell, mert már van, 2terem, az egyikbe beterelem, majd otthagyom, kezdeti alapozás, ez a kipontozás, a poszt graduális, garantálni nem fogok semmit, max egy éjszakát az éj szakállára, hogy másnap szarkalábakkal ébredjek, meg mellette, de ezt még csak én tudom... míg ő nem, addig azt is hagyom, hogy elhiggye nem érdekel, kemény ez a játék, senki sem mondta, hogy könnyű, tiki taki taktika, aki ügyesebb nyer, a hímek sorba buknak el, a nő meg a TeNyeren figyel...

uTOSZÓnak: Anno megadtam a számom neki, mert miért ne? (Hopp ez a cédula itt a földön talán a tiéd, ja, hogy nem?, de azért nézzük meg mi van beleírva, upsz egy telószám, elpirulás, mosoly, gagyi igen, de bejött! Csajok! A merészség ugyan nem egyenlő a merevséggel, de más elméleti síkon, pont bejön, hehe.)
Reserved felirat a kabátjában még mindig megtalálható, de az mára már csak a márka, tehát retro ez nekem, de nem limonádé, malacka meg a tádé, hanem édes csokoládé, tartalék karamell, reggeli falafel... úgy kell neki... hogy utamban állt, majd hált, jaj...


Videó: http://youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Gary Jules: Mad World

(2007.október 28.Vasárnap)

Nincsenek megjegyzések: