2008. február 19., kedd

Másképp Ugyanúgy



forrás: miss red lips Ohh, házibuli nálad, Charlie, oké megyek, összejövünk páran, pár üveg pia és hozzon valaki valami átkozott csodazenét. Jöjjön aki ráér! Én tuti ott leszek!

Vagy mégsem... de olyan nincs, nem lehet.

Faltól, falig, járok a sötétben, mintha súlyos terheket hordoznék.
Igen, így van!

Hűvös a város és az este hideg, unom a csendet, mégsem tudom kinek is szóljak, sok ezer fiú van, még sincs aki szabad ha kéne, Mindenki valakié, majdnem lemaradtam, mert mindenki valakié, klisék, sérült szív dobban, dobbantok s bedobtam a törölközőt, na jó, mire jött az isteni szó, ha akarod én elmegyek veled te kis pihe puha nyuszó, szónoklat vége, lett partnerem: Szőkék a rossz napok ellen, barnák, hogy forrjon a vérem, jöjjön bárki csak szeressen, nekem úgy jó, nekem rendben...

Charlie és barátai, Charliem 40 éve a pályán, 40 év Rock 'n' roll (Olimpia, forrás: www.mistraliroda.hu/charlieGenerál, Tátrai band, Jazz; Szóló korszakokból összeválogatott nóták régi új zenésztársaival) kora 60... a bora mindig megcsappan, de neki ezt elnézzük, a Papp Laciban az Aréna alternatíva, mindig fehér naciban, zenekari kíséret, mint egy kísértet észre sem venni, csak a hangok zengik itt, valami készül, a közönség a mámortól szédül, minden harmónia, csak összebújó párok, ez túl jó, oda sem merek nézni, koronként megbújva nem a sarokba hanem felvállalva, semmiképpen sem félvállról, kultúrált tombolás, ez az este senkinek sem tombolás zsákbamacska, monotonitás sincs, se tompa fények, ezek a tények meg a pesti események, kényeket kint hagyva, pezsgő gyomorban, inni kellett mindenre, előtte, főleg Réka névnapra, barátnőm jött velem aka Krézi Pocahontas, nagy utazó a lány, de tudja mikor kell hazajönni, és igent mondani. (de Mindig hazaérkezem... New York, New York) ez olyan ami el nem mondható, még oviban kötött szövetség: Libero barátság.

Na béjbe, hajrá! Rittyentettem el magam, essünk végre túl a gyógyszereken, úgyis csak az segít,
ha itt vagy velem!

Kiderül, kivételes 3 órás koncert lesz, mi meg küzdhetünk a téren állva, de nem panaszkodom, mert meglepődés, ónee nyomor, aminek én kifejezetten örülök, félórás késéssel, kicsi kilengés kell, 8-kor indul útjára... Az légy aki vagy s érzed jól magad, mert csak a Zene van! Mi van? Csak a zene van!
S a visszatapssal meg sem áll 11-ig! Betartott rend, im'lovin it!

forrás: miss red lips Üvöltöm torkom szakadtából ami fér, még a férfiak körülöttem sem érdekelnek, nem mintha az én korosztályom lenne, de akkor is, tudom, meg nem fair, de ma este csak Én és Ő, Charlie bácsi a nyerő... Ez a nő meg túl sokat magyaráz, de az a gáz, hogy nélküle nagy a ház, mi lett volna ha nem megyek el, te jó ég!
A képzelet felszállt, John Lennon él, dalokat épít, zajokból a szél, látod változtam én is, ez régen máshogy szólt, csoda történt egy szombat délután, ragyogott egy lány, s jó kedvem volt!

Mennyire számít a szülök ízlése, mennyire meghatároz, mennyire elraktározok egy csomó mindent ’93 óta... 14 éve imádom és ez nem múlik, ez örök!

Még kérném, Játszd újra Sam, de "csak" egy pár szem Jeget dupla whiskyvel kapok, sebaj Kisemberre barátnővel, hímnemű pár hiányában, összeölelkezés kötelező!

forrás: miss red lipsOlcsó szívek háza, reggelente forró a számla, tehát ezért iszok rá másnap teát, megismételhetetlen, telefonom nézem s szívem csücskének este elküldött sms-em:
"A Charlie isten volt, ahogy a mázlistákra flittert szórt, a ma este minden volt, a kinderből a love me tender szólt, az élmény frissen olt, de mi toljuk még kicsit tovább!"


"Jegyem van egy útra, nincs kitöltve meddig jó, néhány kör a nap körül a vége úgysem látható, nincsen se visszaút se megállás, gyere légy egy kicsit útitárs, szép ajándék volna néhány közös állomás.
Történnek a dolgok változnak és múlnak el, jegyem van a showra és itt mindent látni kell, hátha benne van a megoldás, keress jobb helyet, hogy jobban láss, az sem baj ha mégis káprázat, csak semmi más!
Ameddig életben vagyok,mindent megpróbálok, megnézek, nincs semmi ami másról szól, valahogy minden napra kell...
Egy szippantás a jóból!
Csak épp egy korty, egy pár falat, néhány kép, egy mosoly, egy mozdulat, egy érintés a másiktól,
valami fűszer minden nap, egy szippantás a jóból!
"


Videó: Saját
(2007.November 11.Vasárnap)


Nincsenek megjegyzések: