2008. február 20., szerda

Csak békesség legyen, meg térerő!


forrás: www.jhonmccarville.com Vásárlások, vásárlási sokkot kaptam, Stopot kéne tartani, nem shoping napokat, vajh mit tartogat a batyu, tortúra ez és utálom, ezért ritkítottam többek közt a baráti köröm_pörköltem a népet, a rokoni kapcsolat szerencsére gyér, cseréltem gyár, a vállalat hozzon pénzt a lábam alá, taposom a mókuskereket, hogy később ne kelljen eleget dolgozni, lelkiismeretet foltozni, zokszó nélkül, tehát asszem ez megtérül.

Szerintem nem téma az ajándék, ma járnék előbb veled, mint hogy megvegyem neked azt, amire úgysem vágysz, akkor meg minek? Kinek jó ez? Józan paraszti eszed legyen, élj a panasszal, vagy ha nem, hát eszed, tehát egyed Egyed, de ha az sem, akkor sem szégyen ha paraszt vagy, mert ez csak parázs a tűzre.

forrás: miss red lipsNo jó, azért vendégeim nagy része érdemel csodákat, csináltam is piskótákat olyan karácsonyi kalácsos fahéjas mézes izét, rajta mázas mazsolás fahéjas kókuszos csokis hozé and színes cukrokkal, meg egyéb cuccokkal, előjött belőlem az ünnep, de csak napok kérdése és távozik, addig gyorsan míg van kedvem bevetem minden praktikám, én a parti-titán, tudom ki sem néznéd belőlem, azért nem is viszem túlzásba, még pulzál ma, addig teszek rá kakaót, Trisztán meg sem úszom Izolda, izolálj ma, mert már lassan izomlázam lesz, vagy lázam százzal.

forrás: www.vincespank.blogspot.com/2006/12/karcsony.htmlTudom mi lesz, jó sok kaja, tajtékozló lány vagyok, mivel ez a szakmám, nem csorbul sem kanál, se a Csorba ne essék (rosszul), se borba nem folytom bánatom, áltatom csak magam, soha nem eszek ilyenkor, egyszerűen kötelezésből nem megy, költekezésből meg főleg nem, kötözködésből pláne hogy, nekünk a Szenteste mindig egy elbaszott dolog, ez jön a múltból, ránk hagyott örökség, nem baj, majd iszom s Szívom a vérét valakinek, aki éppen msn ügyletes, vigyen el az ördög, én földhözragadt vagy aluli akarok lenni, nem angyali langyi Panni, na hol a mani vagy az Armani? Nem kapok, mé' nem?





(2007.December 23.Vasárnap)

Nincsenek megjegyzések: