2008. február 20., szerda

ÁJje!


forrás: miss red lips Hey hey hey, kitettem magamért, az estén értem_meg, már értem, teljesen készen, szétszedett a zene és hagytam, hogy átjárjon, járókeret kell utána, meg Jadviga párnája, pár ágyas pálinka, Kalinka nem volt théma, nem érdekeltek a palik sem ma, simán Simian itt hordozható a diszkó.

Mikor megtudtam, hogy jön egyik kedvenc elektrosztatikus előadóm, azonnal tudtam, nekem ott kell lennem, jegyemet elővételben váltottam, de nem egy váll lendítéssel, nem így szoktam intézni, sem ítélkezni mások felett, hogy nem jönnek, dőljetek kardotokba, karóba lesztek húzva, pár próbababa, mert baba volt a buli.

forrás: www.antropos.huÖcsémékkel alapozás otthon, utána alpozózás, majd felérve pózolás helyben, sietségünkre lekéstük az uccsó buszt, maradt a taxi meg a szaxi a ciccáknak cida mentes este, ha volt is, nem én voltam, amúgy is én azt mindig kibulizom (meg magam).

forrás: www.antropos.huHelyszín: Citadella, jah sok volt a dellás deltás delikvens, nem ugyanaz a frekvens, helyorientált, Orbital is játszott, ez nem volt Orbitál_is tévedés, 2 orbittal kivágott szett, olyan szettek voltak amik szét(szett)ek, ez egy kereszt met(szett) elementális (szett)ing a javából, de nem ementáliból kisajtolt lyukas remény, met (szett)enkedve kapott el a kemény, inkább telerakott érzelemmel a szokásos két elem helyett 4 elemmel mentem, teljes formám adtam, jóformán máshogy nem is megy.

forrás: www.antropos.huAnnyira hideg volt, hogy csak reménykedtem, lesz valaha meleg is. De lett is, merthogy kis falkákba meleg falatkák néztek körbe-körbe, a többiek a sörbe, forrongó tömeg helyére rakta az ingadozást, már nem volt fáradozás, hogy magamat fűtsem, de azért a hello kitty srác cuki volt...

Kemény órákig tartó tánc, no románc, széttáncolt cipellő, pezsgős, füstös zúúúzás, only music and me, face to face.

forrás: www.antropos.hu Volt egy-két ismert arc a hazai zenepalettáról, kiket nem a parkettáról kell felkaparni, mert agyon tapossák, max húzzák le, mint a nyűtt tapétát, tape_ing szét!

Hazafele menet hajnalban keményebb volt, kőkemény hideg, és idegbaj a buszra várás, de egy szusszal elintézendő, zizzent erdő körülöttünk, hozzánk csapódott alkalmi társasággal, gargalizációs játékok haladóknak, a poén, mint mindig most is körbejárt, csak a komolytalanság!


Videó: http://youtube.com/watch?v=bZfyrIPw3wY
Simian mobile disco: Hustler

(2007.December. 30.Vasárnap)


Nincsenek megjegyzések: