2008. február 20., szerda

LightNight


forrás: www.vital.hu Múltkor lemondtam, de most egy nem átlagos, nehéz pénteki napon túl, orvosi vizsgálatok után, talán ez az uccsó' bulim
(miért írom ezt, később kiderül?!).

Bajai barátnő újra hív, mivel régen látott, s szeretne, s szeret, édes, hát nem? Még jó, hogy vannak a jó barátok, most hogy majdnem mindenkit elűztem, rájövök azért, jó hogy hagytam párat, pár watt, mely értem izzó.

A semmiből összekaptam magam, kis zenehallgatás, számvetés a nappal, a jövővel és elalvás a gép előtt. Tipikus.

Kemény negyedórás alvás után kelés, nyugtázás fejemben, megírom 9 lejátszódó érzelmem:

1. indulnom kell!; 2. vagy mégse menjek?; 3. de, el kell hogy menjek!; 4. lemondjam inkább...?;
5. de akkor majd mit mondok, miért nem mentem?; 6. basszus, hulla vagyok, nincs kedvem, majd megérti.;
7. héé, ne legyél már lusta, még csak hideg sincs kint, jó lesz!; 8. (kis nyafizás, tökölés, fel-alá járkálás);
9. jól van, oké, igazad van!

Buliba leérés (morrisson’s 2), első utam mindig a mosdó, nem is keresem társaságom, várom hogy bejussak, tumultus, de sikerül, erre kijön ki az ajtón (pöppet ittasan?), az én régen látott (tini) barátnőm, nagy ölelkezés után bemutat ismeretleneknek, gyors rátöltés, ami gyorsan is hat, mert üres hassal ez nem is olyan nehéz, próbálom levezetni feszültségem dózisban,
ami valljuk be, mindig megy.

Kitaláltam szeretnék karaoke, nem mindig vagyok annyira bátor, de most bevállalnám, gyors forrás: www.lifeafter40.caátnézés után voksom a jó öreg Charlie-ra esik és Jég dupla viszkivel
(mi más?), majd mikor kérem, írjon be a hangulatmester csávó, leolt: "ez már volt pár órája", mondom ne haragudj, és ha így végignézünk az embereken, mégis ki fog emlékezni arra hogy volt már, max. te, mert itt a józan csak te vagy egyedül.
Ha a Frei műsorának az a szlogenje, hogy a 'széles látókör mindenkinek jár', akkor itt most pont az ellenkezője jut eszembe,
a "szűk látókör neked is járt, és elvetted két marokkal, haver".

Inkább megszerzem a táncparkett ördöge címet és átslisszanok, már amennyire megy, mert itt csak a tömeg sodor, gondolkozom ne dobjam-e fel magam a tetejére...,
csak kár, hogy a szörfdeszkám otthon hagytam.

Azt azért elárulnám, hogy szerintem előző életemben valami gogo-görlie lehettem, mert a risza mindig megy, ment, kiment, jó mondjuk van is mivel, ha átadod magad a zenének már minden mindegy, ezek után csak egy dolog lehet az idegesítőbb, ha megzavarnak benne, néha nők www.rendezvenytender.hu("húdejóltáncolsz") és főleg férfiak, kik altestüket azonnal a fenekedhez nyomják, majd ritmustalanul elkezdenek körözni veled, de hát ez mekkora bűn, ez egy szórakozóhely, bár azokat a bulikat nem tartom hülyeségnek, ahol szalagok mutatják éppen (amit beérkezéskor csuklóra rátesznek az emberre, amilyet kér), tehát értem:
Ha zöld - szabad a pálya! Ha sárga - kalandorok kíméljenek!
Ha piros - foglalt!

Majd úgy éreztem, nekem sms-t kell írnom, persze nem mindegy kinek, meg főleg jó ha van kinek, mert van kire gondolni, térerő hiányában a wc és a ruhatár közti pincefeljárónak tűnő kis lépcsőn feljebb álltam és hopp sikerült, hogy mi volt az sms-ben leírom. Nemrég olvastam egy Cosmopolitan magazint (nem szokásom, szerintem egy trágya újság) de nem volt más az edzőteremben, és van benne egy olyan részleg, hogy a Cosmo szerint mi a menő és mi a ciki, forrás: www.vacoline.hutehát ennek alapján küldtem sms-em:

- "A Cosmo szerint menő becsípve sms-t írni... szerintem tök gáz!;):)"
- válasz: "Lehet, életemben először igazat adok a Cosmonak;):)!"
- "Miért, tán te is olvasod?:) Amúgy a Cosmo a flörtölést is menőnek tartja (még akkor is ha pasid van)."
- válasz: azóta se semmi.

Tehát kozmót olvasó csajok... inkább no comment, de ha beveszitek, semmi közöm hozzá, magánügy.

Mi is már csak akkor menekültünk kifele a helyről, mikor olyan tömeg lett, hogy nemhogy elférni, táncolni, de lélegezni is nagyon nehezen és alig lehetett.
A hajnali buszon meg mindenki szeme előtt a pihe-puha ágy képe lebeg, végül örülök, hogy elmentem a buliba, utolsónak sem volt rossz, de hogy utolsó előttinek!?


Videó: http://youtube.com/watch?v=j_9qHsTmbZk
Faithless feat Estelle: Why go

(2008. Január 14. Hétfő)

Nincsenek megjegyzések: