2008. február 20., szerda

ez ÍR_t


forrás: www.leonel.info/blog 5 perc, érted? Értem? Én annyira nem, de oké, megkapod!
Ki kérte, hogy jelentkezzen, karácsonykor, s szervezgesse újra át a lelkem a Lelkem, kicsit kellemetlen szerintem, s nem is vidám.
Sms frekvent, meg több elérési fórumon át kérdi, ugye nem vagy forrongó már?
De igen!

Persze, kapható vagyok bármire. Bár_a hangulat, báli hamucipőke, pótolható mindenki, ugye?
Hey cukorpótló, az íze cukor, de csak hamisítvány itt a tanúsítvány, hogy nem lehet Mindenki, Mindenkié.
Engem ki pótol?

forrás: miss red lips Pótolhatatlan, pótcselekvés, egy pótkerék, pótkulcs, kerékbe törlek s karriered kívánom, az ablakban kint látom az anno ígéreteket, kísért most az, ki anno kísérgetett, dupla ex, dupla szex bárkivel, instant az élet, szépszerével semmit sem ér, a szép szervemmel mindent többször megélek, megtérek vala, rajta hát, basszuk át, mert éppen szerelmes, kellemes?
Biztos az, akkor legyen szellemes is az átverés, hiába Ő a nagy ő, ágyő Drágám, itt mindig drága az élet, abból a pajzsból is kettőt kérek, írd a számlámra, ja meg még tapossunk is rajta rokoni kapcsolattal, francba a 10 parancsolattal, csak hangember vagyok. Próbálok úgy tenni, de közel sem azt teszem, mint a nagyok, fagyok előtted, fagyok a tájon, azóta hány lányon, gőzöm sincs, mert nem látom át, csak táram ürítem, s kívánok hatalmat, vadalmát, egy valag dalt, vad talányt, tartalmas szőkét, szőrmentén illatát beszívom s agyamban tárolom!

forrás: www.tata.lutheran.hu

Vágyakat keltesz vagy az elveszettet keresed? Úgy tűnik a fele sem volt igaz, zig-zag szaggat a múlt, a gyertya kihunyt, nyugtát adhatok róla, bukta, másodjára is bukta, baszki, már megint bukta?

WáRum, kösz már megittam, igen vár rom, s benne én a királylány várom a királyom, ki onnét kirángat és elvisz, lehetne a Szőke munkája buliszervíz, vizet most ne, köszönöm, azt igyanak az állatok, én nem áltatok, sem áll tattook, ezt a varratot magamban viselem!

Videó: http://youtube.com/watch?v=bZfyrIPw3wY
James Blunt:Godbye my lover

(2007.December 24.Kedd)

Nincsenek megjegyzések: