2008. szeptember 3., szerda

Mű_Tétet emelek VI. (A Második menet)_avagy jobb láb a bal cipőben

Túl a második meneten szerencsére nem keneten, kelletlen adta magát, végül is annyira kellemetlen sem volt, mellesleg hamar elment, csak úgy sült a doktor kezébe a kampó...
Gondolom, mert én szerencsére nem láttam, mivel megint altattak, ugyanaz a csapat, hagyott nyomott, a nyomottnak nem mondható hangulatomon, megint 3 hét kőkemény élmény tehát a semmi a semmin lesz, maximum ugyanez, ha vége lesz belevágok a nagyvilágba ahogy tegnap ők a lábamba, labamba s dúdolták bele a hajamba, hogy Anna kész vagyunk, ébredjen!

Aludni megint nem tudtam este,de most betegtársam horkolásától, tehát a szemeim körül karikák, csak 18 éven felülieknek!

Volt szerencsém ízlelni a kórházi kaját, de csak azért mert éppen senki sem tudott értem jönni időben, ezért délben beledőltem az ebédeltetésbe, tehát maradtam még pár órát, kezdésnek zöldséglevesnek mondott zacskós húsleves szerű ízű izé, életemben ilyen tésztát, levesben nem láttam még, másodiknak por krumplipüré, a papírra az volt ráírva krumpli főzelék, hát majdnem, mellette natúr csirkemell ami egész kiváló volt, utána száraz kevert tésztájú sütike és egy apró almácska, de szintén kiváló ízzel, még jó, hogy az almát csak az időjárás tudja elrontani, bár az sem mindegy hogy a földről szedik vagy a fáról:)



Lehetett választani is, ez volt a B menü, inkább nem akarom tudni milyen is volt az A vagy a C , annyiban volt fless a cucc, hogy kórházi ebédet még sohasem , menza kaját 10 éve ettem a középsullerban, retro volt nah, nem panaszkodhatom.

Fog_almam sincs, találkozom e teammel még az életben, mert ez a láb lételemem lesz, már tudom, szülés után bejátszhat némileg, ha kijön újra, ultra_hang utáni ultra durva műtét, így, és ennek tudatába csináljon az ember fia gyermeket, gyermeteg még az énem ehhez, tehát, Én még nem!

Tele élményekkel távozom, ha ezt lehet annak nevezni, de nyugodtan nevezzünk így, mert közös nevezőre jutottunk végül, s nincs ki sérül, vagy majd csak ők, hogy nem láthatják lényem s szobát szikráztató fényem minden nap.
(tudjátok nuss alap:)s csak szerényen mindig!)




Ez volt a láb_story...2008


videó: Lábsztori
http://www.youtube.com/watch?v=4T05_E2ejr8

Nincsenek megjegyzések: